Wizebets klantenservice
De ondersteuningsdienst van de virtuele instelling biedt spelers 24 uur per dag service. Contactpersonen van Wizebets casino support kunnen gecontacteerd worden via e-mail [email protected]. Deze optie is geschikt voor rekeninghouders die de meest gedetailleerde antwoorden op hun vragen willen krijgen. Wizebets e-mail antwoord tijd is maximaal 30 minuten.
Om te communiceren met online casino vertegenwoordigers, kunnen spelers live chat gebruiken. Deze bevindt zich aan de rechterkant van de hoofdpagina van de site in een schuifpaneel. De chatmanagers van Wizebets staan 24/7 klaar voor klanten. De supportmedewerkers kunnen alle vragen over de spelprocessen beantwoorden.
Het ondersteunend personeel zal je beleefd en professioneel vertellen over registratie, verificatie, stortingen doen, winsten opnemen, deelnemen aan toernooien, enz. De wachttijd voor een antwoord van een operator in de chat is niet meer dan 2 minuten. Deskundige tests en beoordelingen van echte spelers hebben bevestigd dat de Wizebets ondersteuning professioneel en snel werkt. Voor VIP-spelers biedt de operator persoonlijke managers die problemen van deelnemers aan het loyaliteitsprogramma op individuele basis oplossen.